Известие

Collapse
No announcement yet.

Ремонт на ТС мотор.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Ремонт на ТС мотор.

    Колеги, можете ли да ми кажете информативно колко излизат като пари само частите за основен ремонт на ТС мотор, без труда.
    Примерно:
    Основни, биелни лагери.
    Сегменти.
    Шлайфане на вал.
    Шлайфане на глава.
    Шлайфане на блок.
    Гарнитура глава.
    Lancia Delta 1.6 i.e - ex
    Alfa Romeo 156 2.0 TS

    рейтинг фотографов

  • #2
    Примерно:
    - Основни, биелни лагери: 50 + 80 или 240 оригинал комплект
    - Сегменти: 120 лв.
    - Шлайфане на вал: 50 лв.
    - Шлайфане на глава: 30 - 35 лв.
    - Шлайфане на блок: незнам, по принцип е много здрав и не съм носил за шлайф
    - Гарнитура глава: 50 - 60 лв.
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

    Comment


    • #3
      Към 5-6стотин.....според града и марката....
      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

      Comment


      • #4
        Благодаря ви за инфото.
        Питам просто така, след всички тея слухове и облъчвания против ТС моторите, исках да знам все пак и това, ако ми се наложи .

        А ремонта и сам мога да си го направя. Все пак двигател като двигател.... принципа е еднакъв при всички. Важна е разработката.

        Благодаря ви колеги. Звучи поносимо, дори и да се "окоти" или "да роди" както повечето ми казват, че ще се случи... ще си го оправя!
        Lancia Delta 1.6 i.e - ex
        Alfa Romeo 156 2.0 TS

        рейтинг фотографов

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от i.ganchev.ganchev Покажи съобщение
          Благодаря ви за инфото.
          Питам просто така, след всички тея слухове и облъчвания против ТС моторите, исках да знам все пак и това, ако ми се наложи .

          А ремонта и сам мога да си го направя. Все пак двигател като двигател.... принципа е еднакъв при всички. Важна е разработката.

          Благодаря ви колеги. Звучи поносимо, дори и да се "окоти" или "да роди" както повечето ми казват, че ще се случи... ще си го оправя!
          Делта 2, взимай я бе, щом си го решил, пък то не е задължително между 2 основни ремонта на двигател да има големи паузи
          Giulietta 1,6 JTDm 2013
          156 SW 1,9 JTD 2003

          Comment


          • #6
            Не е толкова страшно колкото всички ти разправят и след основен ремонт от личен опит 146цата ми се държи досдта добре вече 50 000км.
            Alfa Romeo 147 1.8 Една сбъдната мечта!
            146 1.4 - Темпераментната друсалинда
            Fiat Punto 1.2 - Сефтака

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от RPWWD Покажи съобщение
              Делта 2, взимай я бе, щом си го решил, пък то не е задължително между 2 основни ремонта на двигател да има големи паузи

              Стига де... чак така
              Хората как ги карат по 200 000 км. без ремонт, и после ги вкарват при нас.
              Lancia Delta 1.6 i.e - ex
              Alfa Romeo 156 2.0 TS

              рейтинг фотографов

              Comment


              • #8
                Извинявам се за въпроса, но пак една лека информация.
                Колко излиза смяната на ангренажен ремък + ролки на 2.0 ТС.
                В смисъл първоначален разход по обслужване след покупката.
                Правя си сметката с колко пари да тръгвам... защото са леко дефицит
                Lancia Delta 1.6 i.e - ex
                Alfa Romeo 156 2.0 TS

                рейтинг фотографов

                Comment


                • #9
                  2-3ста лева, според цената на труда, ако ще сменяш и помпа и вариатор слагаш още 300....
                  "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                  F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                  Comment


                  • #10
                    Комплекта ролки и ремък е 200лв.,водната помпа е 70лв.,варятора е 300 и ремонтния му комплект е 12лв.,гарнитурата на капака е 50лв. и семерингите на вала 10-15лв.,труд 80-100лв.
                    Никито работи доста тънко и затова по неговата сметка може да излиза малко по-ефтинджок. Дал съм цени с качествени части!
                    Last edited by Quattro; d.m.y г., 13:57.
                    156 2.0TS 155к.с.+ремап

                    Comment


                    • #11
                      Всичко по-горе изброено +60 лева за нови болтове за главата,добре било и те да се сменят.
                      Alfa Romeo 159 2,4 Jtdm Q-tronic
                      Citroen C2 1,6 Sensodrive

                      Alfa Romeo 156 GTA Selespeed - EX
                      Alfa Romeo 159 SW 2,4 Jtdm Q-tronic - EX
                      Alfa Romeo 156 2,0 TS Selespeed - EX

                      ....расоф ат, дърта кранта без зоб не пука!

                      Comment


                      • #12
                        Болтовете може и да не се сменят. Измерват се да не са разпънати и ако са си по размер се стягат и толкова. Няма да има проблем. Аз съм лично съм ползвал едни и същи болтове 3 пъти.
                        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                        Comment


                        • #13
                          интересно..........цената на частите около 500 лева а бутала и сегменти?.А труда колко е? И в това влиза ли ремонт на главата.Предстои ми точно такава интервенция и разсъждавам дали да го правя или да продължавам да доливам масло и да димя като трабант.
                          И като цяло колко би излязъл основен ремонт на 1.8тс. и колко би излязла само смяна сегменти?
                          Няма невъзможни неща,просто има недостатъчно финансиране.
                          156 1,8ТS-99 ......
                          EX
                          159 1,9 JTD-08

                          Comment


                          • #14
                            Сегментите са в тая цена, бутала ако са читави не виждам защо ще се сменят.....гумичките на клапаните са 20на лева мисля че бяха, шлайфа на главата е описан по горе, може леко да варира според това напасват ли клапаните, сменят ли гумичките и т.н.......
                            "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                            F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                            Comment


                            • #15
                              Такааа
                              Колеги, днес след обстоен преглед на всички алфи до 3600 лв, нов внос в София, нямаше нито една да става.
                              Всички бяха с предници тоталки и забележки по мотора.

                              За сега се отказвам от търсенето... кошница няма да си взема.
                              Lancia Delta 1.6 i.e - ex
                              Alfa Romeo 156 2.0 TS

                              рейтинг фотографов

                              Comment

                              Working...
                              X